Alper Erozer feat Suat Aydoğan-Enerji Mp3 indir

Alper Erozer Hey World World (2018)
Sanatçı Alper Erozer
Albüm Hey World World (2018)
Şarkı feat Suat Aydoğan-Enerji
Hit 5323 indirme
Haftalık Hit 63 Haftalık indirme.
Boyut 8.61 MB
Tarih 26 Ocak 2018 , Cuma günü eklendi.
Puan
10 üzerinden 8 puan. 96 kişi puan verdi.
feat Suat Aydoğan-Enerji Yorumları.
  • TM GOZELI
    9
    BEN 3 DIL BILIYORUM 1.RUS 2.TURKMEN 3.TURK VE SIMDI INGILIZCE OGRENIYORUM ONUMIZDEKI YYLA KADAR TAM OGRENICEM A BI DE BENDE 16 YASIMDAYYM YANI SENINLE AYNI YASDAYYM IKIMIZDE BIRBIRIMIZE UYGUNUZ SENINLE CYKMAK ISTIYORUM VE SENIN PARAN ICIN DEGILDE KENDIN ICIN SEVIYORUM SENI NEDEN SEVIYORUM TURKMENISTANDA AYNI SANA BENZER BIR ARKADASIM VARDI VE BEN ONU SEVIYORDUM AMA O BENI KARDESI GIBI SEVIYORDU VE SEN TIPATIP AYNI ONA BENZIYORSUN AMA BEN SENI ONA BENZETDIGIM ICIN DEGILDE SANA ASIK OLDUGUM ICIN SEVDIM SANA HAYRANIM VE HASTAYIM VIRUS KARA NTISINDEN BI KURTULAYIM DIREK TURKIYE GIDICEM VE SENINLE KARSI KARSILIKLI SOHBET EDICEM VE SENINLE YA ARKADAS OLURUM YADA SEVGILI HIC KIMSE BENIM ALPERIME DOKUNMASYN DOKUNANIN CANINI COOOOOK FENA YAKARIM LAN VE ALPERI KISKANAN ERKEK YADA KIZ CATLASINDA PATLASIN ASKIM BENIM BITANEJIK ALPERIM SENI HIC KIMSEYE KAPTIRMAM HIC KIMSE ALPERIME ASIK OLMASIN YOKSA ASIK OLANIN ANLADINIZ SIZ
    • Aýnur erözer
      11
      Siktir gitlan saçma saçma konuşuýorsun neýmişmiş alpere aşik olanin canini ýakarmiş ýakda görelim bebişim ee Ben aşigim alpere ne ýapabilirsin bebek bozuntusu seni 😎🤣🖕🖕
  • abx tkm
    5
    kizlar siz iyidegilsiniz
  • Biri
    3
    Siz manyakmisin yaaa
  • Zoi
    1
    Siz kafayi yemişsiniz
  • Enejann
    1
    bende Alperle ayni yastayim sarkilari guzel diňe öňe alper 👏👏👏
  • Cemre Baysel
    0
    Merhaba arkadaşlar ben Cemre Baysel kim tanıyor beni
  • Gulay
    0
    Çok yakışıklısın Alperjim sen bu kızlara bakma saçma konuşuyorlar devam tatlım sen istanbulun neresindensin ben kadıykoydenim
Yorumları Göster
feat Suat Aydoğan-Enerji indir ve şarkı sözü.

Alper Erozer - Enerji Sözleri

Evden bir çık da uygun adım say
Seni görenler desinler hep ‘Vay'!
Biraz tebessüm, havan da varsa
Daha da durma. Kırılmaz tek fay:

Enerji enerji,
Azıcık da sinerji
Dışarıda hayat var
Biraz eğlence lazım

Dostlarının hepsi
Bir alo uzakta