Ceza Yerli Plaka Mp3 indir

Ceza Yerli Plaka (2006)
Sanatçı Ceza
Albüm Yerli Plaka (2006)
Şarkı Yerli Plaka
Hit 15815 indirme
Haftalık Hit 214 Haftalık indirme.
Boyut 4.20 MB
Tarih 12 Eylül 2017 , Salı günü eklendi.
Puan
10 üzerinden 9 puan. 227 kişi puan verdi.
Yerli Plaka Yorumları.
  • Yeşim demet kizlar
    18
    Başı güzel sonunu bilmem
  • Yusufdeger
    17
    Cokiyi
  • Karol
    14
    Bu sarki harika
  • İsimsiz
    8
    Efsane ??
  • 2011 geldi
    6
    🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲🇹🇲
    👉CEZA👈 No1
  • Yhlas
    6
    Fulllll guzal cok begandi
  • <•••>
    2
    Yeşim hnm bence başı sonu hepsi iyi kulaklarını kontrol et 🤬🤟🤘🤙
  • Gara
    2
    😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👇👇👇👇👇👇👇
    Ceza seni çok seviyorum
  • Ms milaykq
    2
    Bende başı guzel diyom
  • Ayse
    1
    Şarkıyı çok begendm cook iyi
  • Yeşim demet kızlar
    1
    Sanamı sorucam aptal!!! fazla oyun moyun la kendini yorma tamam mı? benim kulaklarım senden iyi duyyor!! Ve ben asla kimseyle oyun moyun etmem bunu bilesin!!! ve ben bu şarkının başını beğendiysem beğendim sana ne kardeşim, kendi yorumuna cevap ver başkalarınınkine değil anladın mı bende kendi yorumuma kendim cevap vererim bunu bilesin anladınmı diye girmiş yorumcu!!! pislik!!
  • Zeynep:)2008
    1
    Ilk kız yorum benn
  • Tomos
    1
    Very very good
  • Yonetmen
    1
    Abi muzik iy ceza bize ceza yazmasin
  • Gara
    0
    Efffffsane
  • ŞAZADA
    0
    Cok guzel
  • Osman Ata
    0
    Ceza abi dinleyicilerini manyak etdin!!!!
  • G.B🖤
    0
    Çok esfane olmuş insani havaya sokuyo laan,Ceza dumyanin en iyi repri her şeyi
    🖤🖤🥂🥂🎧🎧
  • Sikim
    0
    Aydym yarya
  • Suli
    0
    Plakam ýerli
  • Kral Eska
    0
    Cooook güzal🤘🏻👌🏻👏🏻🤙🏻
  • Guvanch Paltayev
    0
    Aydym yarya 💥💥💥💥💣💣💣
  • Sarki cook iyi olmus
    0
    Angel♡
  • Adım yok
    0
    güzel
  • Pubger Miha
    0
    Cok sevdim cok guzel
  • Demons Around
    0
    Len iyi ban sewdim
  • BILINMEYEN
    0
    Bu sarkiyi dinleyince adanalinin arbasi aklima geliyo
  • isimsiz
    0
    cok iyi abi soz yok cok iyi abi
  • Begenc
    0
    Şarkı sözleri çok güzel olmuş.
  • Muhammetaly Mollayew
    0
    Beeeeeeeeet aýdym
  • Reee
    0
    Dassssss
  • Pubg lite gamer
    0
    Cokiyi
  • Mekan İlmyradow
    0
    Adanali dizideki sarki fuulll
  • ayse ghj
    0
    Bu sarki muhtesem bayildim sizde deneyinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn????????????
  • ahmet efe
    0
    evsane
  • KING
    0
    Kezinlikle dunyanyn en iyi sarkysy eniyi

    《CEZA》
Yorumları Göster
Yerli Plaka indir ve şarkı sözü.

Ceza Yerli Plaka Şarkı Sözleri



Üstüme iyilik sağlık a Dostlar,

Ceza rap yapar çok kötü toslar

Bokslarınızı Bakıma alın a foslar

Dostlarınıza yakın olun a be kozlar

Elinize geçti neredesin a Popstar?

Lostra salonu ayakkabı boya kostar,

Az konuşana kurdele takacaklar,

Kara tahtaya da Ceza Yazacaklar.


yükselen ben değilim bak asansör, şayet beni uçarken gördüysen senin gözün kör, peşimde onlarca yalaka sahte post var,

eninde sonunda yalnız bırakan o dostlar, bir bakayım derken şöyle, ben içine girdim öyle, bu ortam işte böyle, bu nasıl iş söyle, ipi kopmuş alemin, çivisi çıkmış dillerin, inada inat giderim tersine dilim fenerim, yol uzun ve pek dikenli çok uzun lan ben tükendim, yoksunum biçare kimi zamanda yalnızım, avare gezdim bak ne hale geldim, kim nasıl baktıysa öyle gördü ben buyum, nokta koyduk bitti, her bir yandan çektiler şu etime saplı kancaları, ve her gün engel ettiler belli var bir korkuları, bu yerli plaka korkutur, herkes sanar dengimdir, kimse bilmez ancak ceza nefretten de eskidir.


plaka yerli bak, sırtı terli çok ve başı dertli vah, eski hali yok,

ne olacak,vou vou voo yükselen ben değilim bak alçalan duvarlar...


öyle dar bir yerdeyim ki dünyam pek küçüldü, tek bir yanlış çok gözüktü geldiğim yer hep gürültü, pek sıkıntı çekti millet sabreden kazandı, benimle raks edenlerin kaçında var yürek, bir çok çakal rap in önünde tek bilek, birçok kanal taraflı yazdı gazeteler yalan, ve çok samimi dostlarım var, en önemlisiyse biliyorum ki yükselen ben değilim alçalan duvarlar sadece ve sadece, çok fazla dikkat çektik bu taktik değildi, gene de kapladı herkesi panik, buna tanık olan her genç tarihi yazsın, bir işe yaramazsa bu durur en alt katta, bir bakmışsın teker teker dökülmüş tüm dostlar, ne ad nede sanın kalır ve unutulur gidersin, yükselirken ekmek yerken, yere düşerken saçmalarsın, hiç süren yok suyun ısındı güneş doğdu kuyu kazılmaz.


plaka yerli bak, sırtı terli çok ve başı dertli vah, eski hali yok,

ne olacak,vovvoovvvoov yükselen ben değilim bak alçalan duvarlar...


dört koldan taciz çok belli bariz, makas alır kızlar yanaktan erkeklerse diss, farklılaşma çabası içine girdi herkes,

ghettolarda bile mohikan var oğlum, her bir kafada farklı ses, farklı vizyon her sokakta yükselir duvarlar, yabancı marka giydi her kesimden muhalefetler, ellerinde boş bir defter yazıldı aynı şeyler, daim kullanıldı aynı renkler anlaşılmaz boş resimler, ömür de belli ineceğin o katta,

düşeceğiz birlikte belki sanma kurtuluş var, kader bu belli olmaz kaçar gider yanından herkes, zaten biz birer hiçiz şayet bu böyle olmasaydı unutulur muydu o eski sesler, bulut olursa yağmur beklenir güneşli günler çok yakın, ve rüzgarım hep esti, kısa bir not sazın içinde şeytan yok, 77 Üsküdar yani bu plaka yerli...


plaka yerli bak, sırtı terli çok ve başı dertli vah, eski hali yok,

ne olacak, yükselen ben değilim bak alçalan duvarlar...


haha!

ceza

2006

yerli plaka

plakam yerli sırtım terli

istanbul anadolu yakası

üsküdar-kadıköy

digitolia records

ha!

ben hep burdayım

plakam yerli

yerli plaka 2006

ha!ha!


rapstar!

medcezir!

cezaaa!

haaaym!