Taladro Sevgilim Mp3 indir

Taladro Single
Sanatçı Taladro
Albüm Single
Şarkı Sevgilim
Hit 37737 indirme
Haftalık Hit 10 Haftalık indirme.
Boyut 2.64 MB
Tarih 17 Eylül 2017 , Pazar günü eklendi.
Puan
10 üzerinden 9 puan. 307 kişi puan verdi.
Sevgilim Yorumları.
  • Jemal
    38
    Sizin sarkilarniza bayilyorum
  • Kafalari.seven.kiz
    36
    ben oluyorum ya olmeden dinlemek istemistim sadece hep Kafalarin vıdeolarını ızlıycem dıye hayal kurmustum ama hıc bırı gercek olmadı o yuzden olmek ıstıyorum olme sebebım sacma ama ne yapayım.
  • SİBEL SONGURALP
    36
    Sen ve ben bir aşk masalıyız bitmesini istemem....?
  • Kyryk kalp
    25
    Cok guzel bi sarky
  • Kesha.777
    22
    Haýatymda görmedim hiç böýle bir aşk çiçegini,
    Koparmak isteýenin kopartirdim ýüregini.
    Sewgimin en son bahari senle oluçak bebegimiz,
    Beraber atçak sonsuza dek ýüregimiz.
    #Kesha.777
  • Jenneta
    22
    Çok çok guzel bayildim
  • Kırılan kalp💔
    8
    Çok güzel sarki
  • AZAT
    6
    Turkmenistandan selamlar abi cok guzal sarki
  • #_Janymka_M...
    4
    Bazen kırıyom kalbini inan pamuk yuzlum istemeden
    Sarılmak istiyorum korkuyorum git demenden
    Rüyama giriyo kavgamız boğuyo içimi bazen
    Sen ve ben bir aşk masalıyız bitmesini istemem
    Artik ben hep yaralimi kalicam? yarali kalmak icin suchum neki benim? sevmekmi ya cook sevmekmi?
  • SERDAR
    3
    Sarkinizi cok cok cok sewdim!!!
  • Shırıyev
    2
    Taladro tay yok 😊😊
  • Melike
    2
    Cok guzel şarki tavsiye ederim.Herkez bilmez ayrilik nedir♥️
  • Kalbi kırık 🥀
    2
    Sevgiliм gerçekten ruyaмda gördüm seni 😔😭💔🥀 seni çok özledim gel artık lütfen hiç çıkamam sözünden
  • An05
    2
    Çok iyi ben gunde oluyorum o kiz beni ise duymuyor bile
  • Ashyrow
    1
    Bu sarkiyi kucukligimdan beri dinliyorum
  • Tawus07
    1
    Turkmenistandan hemma salam gowy aydym soygilleri bn ayrylanlara hasam beter aci berir 😍😍😍gaty gowy gordim bu aydymy taladro 😘😘😘😘
  • Tawus
    1
    Soydim bu aydymy😍😍😍😘gowy aydym sebabi taladro gowy😎😎😎
  • Gül
    1
    Çok güzelmiş harika bayıldım 🥰
  • Başak
    1
    Coooooooooooook güzel
  • B.M
    1
    Guzel bu sarki
  • Mukamel
    1
    Mukamelin ötesinde?????
  • D....
    0
    Coooooooook guzel şarki olmuş ❤
  • Seksi
    0
    Sharki cok seksi amim turdu ehdp
  • Selbina
    0
    Merhaba sevgilim ❤️
  • The_lara
    0
    Sizin şarkılarınızı çok çok seviyorum
  • Berdish
    0
    Sesine eline saglik .MASALLAH.
  • Felix_77🥀
    0
    Işte bu ŞARKI dedin böyle olur🖤
  • Peri kizi
    0
    Ben bu şarkiya bayildim muhtaşem.
  • Mansur
    0
    Abim en iysi sensin her sarkini dinliyorum❤️‍🔥❤️‍🩹
  • M❤️‍🔥💸
    0
    Sarki harika
  • Baly@
    0
    Çok iyi seni sowiýorym taladro💖
  • Seyran
    0
    ❤️❤️❤️
  • Alya
    0
    Coook guzel❤️
  • Meşe
    0
    Cok iyi sarki anlamli sarki
  • ASIYE
    0
    Çök güzel şarki😘
  • K€$@
    0
    Sizin sarkilarynyzy seviyorum
  • Talodra
    0
    Cok iyi sarki
  • nurnabatshagylyjowa@
    0
    Çok güzel bir parca
  • Ayko 05
    0
    Guzal kalbin ajisi😪
  • LÄLE
    0
    Cok guzel duygusal seviyorum seni Taladro
  • Meryem
    0
    Sarki cok guzel taladroya bayylyyorum onu cok sewiyorum
  • RamBel
    0
    Uyuşturucu etkisisin vücudumda en güzel... ...Sevginin beş harfinide Hak ediyordu gozlerin💔D...
  • Nabeldi
    0
    İnan sadece bu şarkıda değil bütün şarkıdada bana sevdiğimi nekedar sevdimi hatırlatıyorsun o yüzden sana teşekkür ederim böyle şarkılar desledigin için
  • Yunus Turkmenistanda
    0
    Abi cok guzal sharki laf yok abi
  • Hajym
    0
    Merhaba sevdig günaydin rüyamda gordum seni elim elinde okşuyordum saç telini 💔😔
  • Ayym
    0
    Tek kelimeile aşk
  • Pelın
    0
    SENI COOOOOK SEVmıyorum senın sarkılarını sevıyorum sadece
  • Aci
    0
    🥺🥺🥺🥺
  • Nurana
    0
    Mukemmel cok guzel
  • Güzel
    0
    Cokk güzel bayildim
  • Aslan
    0
    Sizlere bir soru sevgisiz sevgisiz muziklerisiz yashayabilyormusunuz???
  • ahmet
    0
    sewgilim yok ama guzel benjede iyi bir sarki
  • A❤S
    0
    Bu sarki bana seni hatirlatdi sevgilim seni cok ozledim
  • Ates
    0
    Helal olsun sana abi. Haaaaaaaaaaaaaaarika
  • Aynur
    0
    Saolun cok sevdim
  • Muslim
    0
    Cok Guzal
  • Allanur
    0
    Çok güzel şarkı
  • Kurban
    0
    Zor👍
  • Lll
    0
    Cok guzel
  • Oshka
    0
    Harika
  • Ruksara$ Jalil
    0
    Cok güzel
  • Güzek
    0
    Taladronun šarkılarının hepsini çok ama çok seviyorum.Sevgilim šarkıda mükemmel
Yorumları Göster
Sevgilim indir ve şarkı sözü.

Taladro Sevgilim Şarkı Sözleri



Meraba sevgilim günaydın rüyamda gördüm seni

Elin elimde aşkım okşuyordum saç telini

Kurban olduğum,bebek suratlım herbişeyim

Gülümsememe tek sebepti o mis kokan tenin


Herkes bilmez inanki ayrılık nedir diye

Tuzak kurmak isteyenler evimden uzak gene

Yüzüme güler ezik insan arka tarafı cam

Arkamdan konuştukça bağlanıyordum can gibi


Bazen kırıyom kalbini inan pamuk yüzlüm istemeden

Sarılmak istiyorum korkuyorum git demenden

Rüyama giriyo kavgamız boğuyo içimi bazen

Sen ve ben bir aşk masalıyız bitmesini istemem


Görmedim hiç hayatımda böyle özel çiçeğini

Koparmak istiyenin kopartırdım yüreğini

Sevgimin her sonbaharı sen ve olcak bebeğimiz

Galiba beraber atcak sonsuza dek yüreğimiz

Meraba sevgilim bugünde benlesin bu çok güzel

3 yıl kadar bir 3 ay geçirdiğimiz çok özel

O günlerin hatrı var kalbimde hep gezer

Uyuşturucu etkisisin vücudumda en güzel


Gitme lütfen,nolur sürekli kal benle

Gözümde yaş ol ve gözümden ak benle

Sev beni ve mutlu günde yanımda ol benle

Gitme ve ilk günkü heycanınla kal benle


Hastalığım sorun değil ben hiç sorun etmedim

En kötü günümde minnoş elimdeydi ellerin

Başka ne isterim,başka ne isterim (haa?)

Sevginin 5 harfinide hak ediyordu gözlerin


Hayatımın anlamı ve hayatımsın artık

Kanımdan bi parça yüzümde renksin artık

Saklarım aşkımı ömür boyu kay sandığına

Biterdi sanma seni seviyorum aşkım,biterdi sanma seni seviyodum aşkım.